I måndags så var Ellan hemma hos mig och satte i permanent hårförlängning på mig. Så underbart skönt att ha långt hår igen! 
Direkt när vi var klara så fick jag springa till bussen då jag skulle jobba. Så ute på salongen var det 3 timmars arbete på en kund med extremt långt hår.
Var hemma runt halv 7 och hoppade direkt in i duschen, käkade och stack hem till och sov även över där.
 
Vaknade vid 10 igår och slappade bara fram till 1 då jag hade skola 13:50. När jag kom hem från skolan så hade jag bara en allmänt chill dag med serie, chips och coca i min ensamhet. Helt ok
 
Sov så extremt dåligt inatt pga migrän så skippade skolan idag och har istället ägnat tid till att fixa lite på rummet och duscha och lite sånt.
Nu har jag precis klipp Hampe och väntar nu på samtal från och sen ska jag starta något att titta på och sen försöka sova då både skola och jobb väntar imorgon.
 



Kommentera

Publiceras ej