Har hänt en del sen sist.
Jag fyllde 20 för 2 veckor sen och firade det med en stor 20-års fest här hemma som blev väldigt lyckad!
Insåg även precis att det är Julafton nästa vecka och veckan efter det så är det nyår. Får som vanligt varje år "nyårskris". Vet inte var jag ska vara och vem jag ska fira med. Kanske slutar med sänghäng med film och godis och kanske ett glas vin.
 
Har mina sista två dagar i skolan nu denna veckan, sen ser jag fram emot ca 3 veckors ledighet.
Ska även köpa gymkort denna månaden så att jag kan starta 2016 lite hälsosamt haha.
 
Har en känsla av att detta kommer bli en seg vecka. Men ska iallafall ut på lördag med syrran och girlsen till Babel i Malmö. Eftersom vi har lika kul varje gång så vet jag att det kommer bli en kanon bra lördag.
Kommer nog även sticka på 20-års fest som förfest. We will see.
Nu pallar jag inte skriva mer, så kommer lägga lite roliga bilder istället.
 

Kommentera

Publiceras ej